معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاغذ کاپ کیک

طراحی و چاپ کاغذ کاپ کیک


در شرکت تورنگ چاپ انواع کاغذ های کیک  فنجانی برای زیر کیک با قالب هایی در سایزها و دیواره های متنوع برای کیک های دانش آموزی، کیک های پذیرایی عصرانه، کیک های یزدی و اصفهانی و... کاملا بهداشتی،  با کیفیت  و قیمت مناسب تولید می شود. این کاغذ کاپ کیک  چسبندگی ندارد، کاملا روغنی می باشد و بسیار کم هزینه است.


چاپ کاغذ کاپ کیک


منبع: فروش کاغذ کاپ کیک
  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال


چاپ دیجیتال معمولا شامل چاپ حرفه ای در تیراژ های پایین توسط نشر رو میزی و دیگر منابع دیجیتال است که توسط چاپگرهای لیزری یا جوهرافشان حرفه ای انجام می شود . با توجه به اینکه چاپ دیجیتال دارای هزینه ی بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش های سنتی مثل افست است ، ولی بالاتر بودن این قیمت معمولا با صرفه جویی در هزینه های دیگری چون تهیه پلات های چاپ، در تیراژهای کم به صرفه خواهد بود .

 چاپ دیجیتال امکان چاپ سریع پس از تقاضا در تیراژ کم را فراهم آورده و امکان تغییر طرح و محتویات آن در هر برگ چاپی را در اختیار می گذارد. توان رو به گسترش ماشین های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت چاپ  ، پایین آمدن هزینه تمام شده چاپ هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ در چاپ دیجیتال ، به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن می باشد .

 این مجموعه با بکارگیری انواع پرینترهای لیزری و پلاترهایی با عرض های  مختلف ، هرگونه چاپ بر روی کاغذهایی در ابعاد مختلف با گرماژ های متفاوت را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می آورد .


چاپ دیجیتال با نازلترین قیمت



منبع: چاپ دیجیتال با نازلترین قیمت

  • محصولات چاپی