معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساک دستی تبلیغاتی خاص

ساک خرید خاص

یکی از پر کاربرد ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی،  چاپ ساک خرید دستی  (شاپینگ بگ) می‌باشد. ساک دستی جنبه‌ی تبلیغاتی بالایی را برای کارفرمایان فراهم می‌ کند به گونه‌ای که از آن به عنوان  بیلبورد همراه  نیز یاد می‌شود که جهت حمل هدایای تبلیغاتی، ارائه کاتالوگ‌ و بروشور و  قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری استفاده می‌گردند.

اما می توان گفت در دنیای امروزی مهم تر از آن که صرفا به فکر تبلیغات برند خود باشیم لازم است که به فکر محیط زیست و  طبیعت نیز بوده و برای حفظ آن تلاش کنیم.

لذا پیشنهاد می شود با استفاده از چاپ ساک تبلیغاتی و ارائه آن به مشتریان خود علاوه بر اینکه برند خود را ماندگار می کنید، در  راه حفظ محیط زیست نیز قدمی بردارید.

مجموعه تورنگ چاپ  با تجربه چندین ساله‌ی خود و نیروهای کار آزموده و متخصص و در اختیار داشتن ماشین آلات با دقت و کیفیت بالای چاپ، مفتخر است یکی از مراکز تخصصی  انواع ساک دستی تبلیغاتی،  اعم از ساک تبلیغاتی کاغذی و انواع ساک تبلیغاتی پارچه ای می باشد.

این نوع از ساک تبلیغاتی پارچه ای  علاوه بر اینکه بسیار زیبا و شکیل می باشد، بر خلاف نایلکس ها قابلیت چندین بار استفاده را دارد و آسیبی به محیط زیست نیز  وارد نمی کند. این محصول در عین حال که وزن بسیار پائینی دارد، مقاومت بالایی داشته و به راحتی قابل حمل است.

موارد استفاده ساک تبلیغاتی پارچه ای اغلب تمامی فروشگاه هایی که کالای قابل حمل برای مشتری عرضه می کنند (مثل لباس  فروشی ها، هایپر مارکت ها و...) بوده و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

ما، در شرکت تورنگ چاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در زمینه  تولید ساک دستی تبلیغاتی و تجربه اندوزی در این زمینه؛ کار با کیفیت، شکیل و درخور شغل شما را با  قیمت مناسب  ارائه می‌دهیم.

 

ساک تبلیغاتی

 

منبع: تولید ساک خرید تبلیغاتی با قیمت مناسب

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

ساک تبلیغاتی پارچه ای

چاپ روی ساک تبلیغاتی پارچه ای


یکی از مهم‌ترین و پر کاربرد ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی،  چاپ ساک خرید دستی  (شاپینگ بگ) می‌باشد. ساک دستی جنبه‌ی تبلیغاتی بالایی را برای کارفرمایان فراهم می‌ کند به گونه‌ای که از آن به عنوان  بیلبورد همراه  نیز یاد می‌شود.

ساک های تبلیغاتی جهت حمل هدایای تبلیغاتی، ارائه کاتالوگ‌ها و بروشور‌ها و  قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری استفاده می‌گردند.

مجموعه تورنگ چاپ  با تجربه چندین ساله‌ی خود و نیروهای کار آزموده و متخصص و در اختیار داشتن ماشین آلات با دقت وکیفیت بالای چاپ، مفتخر است یکی از مراکز تخصصی  انواع ساک دستی تبلیغاتی،  اعم از ساک تبلیغاتی کاغذی و ساک  تبلیغاتی پارچه ای می باشد.

ساک تبلیغاتی پارچه ای  از پارچه های  نانوون  تهیه شده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. این محصول قابلیت چندین بار استفاده را دارد و در تمامی فروشگاه هایی که کالای قابل حمل برای مشتری عرضه می کنند (مثل لباس فروشی ها، هایپر مارکت ها و...) قابل استفاده بوده و کاملا مقرون به صرفه  می باشد.

ما، در شرکت تورنگ چاپ با بهره مندی از سال‌ها تجربه در زمینه  چاپ و تولید ساک دستی تبلیغاتی و تجربه اندوزی در این زمینه؛ کار با کیفیت، شکیل و درخور شغل شما را با  قیمت مناسب  ارائه می‌دهیم.

در جدول زیر  لیست قیمت ساک تبلیغاتی  را مشاهده می کنید.

لازم به ذکر است قیمت ها هر روز به روز رسانی شده و  سفارش ساک خرید چاپ شده  به تعداد 3000 عدد و 50000 عدد دارای تخفیف و کاهش قیمت  می باشد.

 

 چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

 

منبع: تولید و چاپ ساک تبلیغاتی پارچه ای

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

ساک تبلیغاتی کاغذی

انتخاب ساک دستی به عنوان ابزار تبلیغاتی امری است بسیار خلاقانه که در سراسر جهان بازار تبلیغاتی بزرگی را در بر می‌گیرد و همین مسئله منجر به ایجاد انگیزه‌ی ساخت و طراحی ماشین آلات اختصاصی برای  تولید ساک دستی  شده است.

از ساک تبلیغاتی کاغذی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی استفاده می شود و امروزه کاربرد مؤثری در برند سازی و تبلیغات دارد.

یکی از مهم‌ترین و پر کاربرد ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی،  چاپ ساک خرید دستی (شاپینگ بگ) می‌باشد. ساک دستی جنبه‌ی تبلیغاتی بالایی را برای کارفرمایان فراهم می‌ کند به گونه‌ای که از آن به عنوان  بیلبورد همراه  نیز یاد می‌شود.

ساک های تبلیغاتی جهت حمل هدایای تبلیغاتی، ارائه کاتالوگ‌ها و بروشور‌ها و  قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری استفاده می‌گردند و حتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرند.

شرکت تورنگ چاپ در زمینه تولید و چاپ ساک های تبلیغاتی با تجربه چندین ساله‌ی خود و نیروهای کار آزموده و متخصص، با دقت و کیفیت بالای چاپ، مفتخر است یکی از مراکز تخصصی  انواع ساک دستی تبلیغاتی  اعم از ساک دستی پارچه ای و  ساک دستی کاغذی می باشد.

ساک دستی کاغذی که در بین ساک دستی های تبلیغاتی دیگر یکی از پرکاربرد ترین ها می باشد، در طی چند سال اخیر جایگاه  خاصی در بین مردم داشته و به عنوان یکی از بهترین تبلیغات در مکان های عمومی شده است.

جهت  چاپ ساک تبلیغاتی کاغذی از مرغوب ترین مواد اولیه، طرح های دلخواه شما و ماشین آلات چاپی با  کیفیت چاپ بالا  استفاده خواهیم کرد تا بهترین را به شما ارائه دهیم.

ساک دستی کاغذی در گرماژ و سایزهای مختلف موجود می باشد.

چاپ روی ساک خرید کاغذی

 

منبع: چاپ روی ساک تبلیغاتی کاغذی با قیمت مناسب

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

ساک تبلیغاتی

چاپ روی انواع ساک تبلیغاتی

ساک دستی جنبه‌ی تبلیغاتی بالایی دارد به گونه‌ای که به آن "بیلبورد همراه" نیز گفته می‌شود.

یکی از مهم‌ترین و پر کاربرد ‌ترین ابزارهای تبلیغاتی چاپ ساک دستی می‌باشد، چرا که جهت استفاده از هدایای تبلیغاتی، ارائه کاتالوگ‌ها، بروشور‌ها و جهت قرار دادن اجناس خریداری شده توسط مشتری  از آن استفاده می‌گردد.

ساک های پارچه ای و کاغذی که قابلیت چندین بار استفاده را دارند و مصارف متعددی از جمله سوپر مارکت ها، لباس فروشی ها، هایپرمارکت ها و تمامی فروشگاه هایی که  کالایی قابل حمل  برای  اشخاص را عرضه می نمایند دارد. این محصول به طور طبیعی تجزیه و بازیافت شده و بیشترین انگیزه ای که به دوستداران محیط زیست می دهند آن است که خسارت و ضرری به زمین وارد نمی کند.

 

ساک تبلیغاتی

 

منبع: انواع ساک خرید تبلیغاتی
  • محصولات چاپی