معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته

یک کارت ویزیت متفاوت و عالی راهی کلیدی است تا مشتری برند شما را به خاطر بسپارد. در واقع هدف اصلی کارت ویزیت شما در اختیار قرار دادن راههای ارتباطی مشتری با برندتان می باشد اما خلق یک کارت ویزیت جالب و به یاد ماندنی راه خوبی برای ماندگار کردن شما در ذهن مشتری است. استفاده از چاپ برجسته می تواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری کند.

یکی از راه های کم هزینه که برای متفاوت کردن کارت ویزیت خود پیش رو دارید چاپ کارت لمینیت برجسته است که معمولا برای جلب توجه مخاطب به کارت ویزیت، در چاپ قسمتی از کار مثل لوگو، نام برند، شعار تبلیغاتی و… را برجسته می کنند. این برجسته شدن با توجه به ضخامت و نوع کاغذ متغییر می باشد.

کارت ویزیت لمینیت برجسته را می توانید در سایزهای 5.5*5.5  ،  4.8*8.5  ،  6*9  و تعداد حداقل 1000 عدد سفارش دهید.

طراحی و چاپ کارت ویزیت

 

منبع: طراحی و چاپ کارت ویزیت با قیمت مناسب

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

چاپ کارت ویزیت گلاسه

مرسوم ترین جنسی که برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شود مقوای گلاسه 300 گرمی است که اغلب جهت افزایش ماندگاری و نیز جذابیت کارت ویزیت گلاسه، از پوششهای لمینیت و سلفون استفاده می شود.

در کارت ویزیت گلاسه با پوشش سلفون، پس از چاپ طرح مورد نظر، روی مقوای گلاسه از سلفون حرارتی استفاده  می کنند تا به کمک این پوشش کارت ماندگار تر شده و دیرتر پاره شود. پوشش سلفون روی کارت ویزیت می تواند هم به صورت مات و هم براق باشد و به هر دو صورت یک رو و دو رو قابل اجرا می باشد.

برای چاپ کارت ویزیت گلاسه با پوشش لمینیت نیز پس از اتمام چاپ کارت، آن را لمینیت کرده و با این کار موجب ماندگاری کارت می شوید. چاپ کارت ویزیت با پوشش لمینیت نیز می تواند هم به صورت مات و هم به صورت  براق انجام شود و به صورت دو رو قابل اجرا است.

این نوع کارت در سایزهای 5.5*5.5 ،  4.8*8.5  ، 6*9  سانتی متر و تعداد حداقل 1000 عدد قابل چاپ می باشد.

 

کارت ویزیت گلاسه با قیمت مناسب

 

منبع: چاپ کارت ویزیت گلاسه با کیفیت

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

چاپ کارت ویزیت لمینیت

طراحی کارت ویزیت جالب و به یاد ماندنی که بتواند یادگاری از یک برند باشد، یکی از کلیدی ترین راه ها برای تبلیغ در بازار  کار می باشد.

بافت یا کاغذی که کارت ویزیت شما روی آن چاپ می شود نقش بسیار مهمی دارد و می تواند تاثیر گذار باشد. برای مثال کارت  ویزیت های ضخیم به مراتب بهتر از نمونه نازک آن می باشد، چون از دوام بیشتری برخوردار بوده و نشان دهنده این است که شما برای ابزار های حرفه ای خود ارزش قائل هستید.

برای داشتن کارت ویزیت ضخیم و ماندگار پیشنهاد ما کارت ویزیت لمینیت است. کارت ویزیت لمینت یکی از ماندگار ترین و  مقاوم ترین نوع کارت ویزیت می باشد.

 بعد از انتخاب جنس کارت براق یا مات بودن مدل آن مهم می باشد. می توانید از کارت ویزیت لمینیت مات برای زمانی که عدم  انعکاس نور و قابلیت یادداشت روی تمام سطح کارت برایتان مهم است استفاده کنید، و در مواقعی که می خواهید سطح کار شما براق بوده و با جلوه ای خاص توجه مخاطب را جلب کند کارت ویزیت لمینیت براق را انتخاب کنید و با این کارت ویزیت  مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

مشخصات کارت ویزیت لمینت مات و کارت ویزیت لمینت براق :

همانطور که در نمونه مشاهده می کنید این کارت به صورت دورگرد بوده و دارای ضخامت بسیار بالایی نسبت به کارت های معمولی می باشد که همین امرموجب زیبایی این نوع کارت شده است.

روکش این کارت در هر دو نوع (لمینیت مات و لمینیت براق) به دلیل استحکام بالای این روکش، دوام و ماندگاری آن نسبت به کارت های دیگر بسیار بیشتر می کند.

سایز های قابل چاپ برای کارت ویزیت لمینیت براق و مات 5.5*5.5 ،  4.8*8.5 ،  6*9  سانتی متر می باشد و حداقل تعداد سفارش 10000 عدد است.

کارت ویزیت لمینت

منبع: چاپ انواع کارت ویزیت لمینت با قیمت مناسب

  • محصولات چاپی
  • ۰
  • ۰

طراحی و چاپ کارت ویزیت خلاقانه

استفاده از یک کارت ویزیت ایده آل در روابط اجتماعی و کاری بسیار کارآمد و تاثیرگذار بوده و علی رغم ابعاد و فضای کوچک خود، می تواند معرف شما و هویت سازمانی شما باشد. کارت ویزیت برخلاف آن که یک تبلیغ ساده به نظر می رسد، می تواند تاثیر مهمی روی مخاطبین شما بگذارد.

طراحی کارت ویزیت مناسب با هر کسب و کاری، از عوامل تاثیر گذار در ذهن مخاطب می باشد و انتخاب درست نوع کارت با توجه به نوع فعالیت کاری شما از نکات اساسی شناساندن یک برند خوب می باشد. کارت ویزیت با توجه به انتخاب نوع کاغذ، رنگ، فونت، طرح و سایز به طور غیر مستقیم تاثیر زیادی در نگاه مخاطب شما خواهد داشت. البته برای طراحی و چاپ کارت ویزیت عموما از سایزهای متعارف و استاندارد استفاده می شود ولی با توجه به نوع کاربرد کارت می توان از سایزهای متفاوت و غیرمعمول دیگر نیز استفاده کرد.

باید در نظر داشته باشید، اگر مخاطبان شما افراد یا شرکت های خاص می باشند حتما از کارت های شکیل و جذاب با کیفیت عالی هم از نظر طرح و هم نوع جنس کارت استفاده نمایید.

نوع کارت شما باعث ایجاد اولین تفکر از سوی مخاطبان نسبت به شما می باشد، پس بهتر است که این تفکر از همان لحظه اول به بهترین نحو باشد.

نمونه هایی از جنس های مرسوم که در چاپ کارت ویزیت استفاده می شود عبارتند از: کارت ویزیت لمینیت (براق و مات)، کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت با مقوایی، کارت ویزیت گلاسه (مات و براق) و کارت ویزیت PVC می باشد.

در مجتمع تورنگ چاپ جهت سفارش کارت ویزیت مناسب خود علاوه بر تنوع در طراحی گرافیکی، امکان انتخاب جنس های مختلف کاغذ را نیز خواهید داشت.

ما در تلاشیم تا با ارائه قیمت چاپ مناسب و طراحی خلاقانه کارت ویزیت بیشترین تاثیر روی مخاطب را برای شما به ارمغان آوریم.

 

 

منبع: طراحی و چاپ کارت ویزیت با قیمت مناسب

  • محصولات چاپی