معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

معرفی خدمات چاپی

معرفی محصولات و خدمات چاپی با قیمت مناسب

  • ۰
  • ۰

پلات

پلات


پلات یکی از زیر مجموعه های چاپ دیجیتال است که مخصوص فضای داخلی (مثل کارهای نمایشگاهی،هنری،دانشجویی و غیره) بوده و عرض کمتری نسبت به چاپ بنر دارد. برای استحکام بیشتر این نوع چاپ و ماندگاری بیشتر در برابر رطوبت، اشیاء برنده و نور آفتاب از پوشش لمینیت برای آن استفاده می کنند، به همین دلیل در اصطلاح عامیانه به آن “پلات - لمینیت” گفته می شود.

در چاپ فضای داخلی شامل تمامی چاپ ها از قبیل چاپ نقشه، چاپ پوستر، چاپ کتد، چاپ فتو گلاسه ،چاپ بوم، چاپ پی وی سی، چاپ سازه های نمایشگاهی مثل استند، پاپ آپ، کانتر و رول آپ می شود.


تورنگ چاپ


چاپ پلات


  • ۹۶/۰۸/۰۸
  • محصولات چاپی

نظرات (۱)

 روش اجرای نرده شیشه ای
 روش های نصب نرده شیشه ای به صورت اکسپوز، دفنی، فیکس پوینت، نوری، اسپیگت، اسپایدری

 

نرده شیشه ای اسپایدری:
در این نوع نرده ها شیشه به عنوان سازه نگهدارنده هندریل است و قطعات استیل اسپایدری تک شاخ و دو شاخ و چهارشاخ به شیشه متصل می شود.

 

نرده شیشه ای دفنی:
در این روش کامپوننت ها در داخل زمین نصب قرار می گیرند و شیشه ها پس از قرار گرفتم در مفصل نرم، درون ریل های کامپوننت ها گذاشته می شوند.

 

نرده شیشه ای دگمه ای یا فیکس پوینت:
در این روش شیشه ها توسط یراق کانکتور که همان دگمه هستند به کنار دیوار یا راه پله ها متصل می شوند. تعداد دگمه ها بر اساس ابعاد شیشه تعیین و به کار برده می شوند. دگمه ها بیرون می مانند و بعد شیشه ها نصب می شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی